XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa

Testuingurua

Nola egin:
Animatzaileak kateari hasiera ematen dio (adib. aldia... belarra dakarkit burura).

Hitz horri beste bat lotzen dio lehenengo partaideak, hurrengoak berdin egiten du, eta horrela jarraian azkenekora arte.

Orduan lehenengoak heltzen dio berriz ere kateari, baina atzekoz aurrera (azkenekoak gartzela esan du leihoa zela eta), bigarrenak leihoarekin lotutako hitza esango du eta horrela berriz ere azkenekora arte.

Loturak semantikoak, fonetikoak edo subjektiboak izan daitezke.

Joko barruan galderak egitea ere zilegi da, batez ere hitzen arteko loturak subjektiboak direnean.

Kontsignak:
Esazue hitz bat, hurrengoak hitz horrek burura dakarkion beste hitz bat esango du, eta horrela denok.

Ebaluazioa:
Ikasleentzat zail izaten da semantikoaz aparte beste loturarik egiten.

Bestelako loturak ere (subjektiboak, fonetikoak) egiten saiatu behar da.

II.Campsub12; - Irudi katea
MAILA: 2tik 4ra.
IRAUPENA: Ordubete.
TALDEA: 20-30.

Helburuak:
1) Psikopedagogikoak:
- Entzutea erraztu.